Amikor én még kislány voltam... na igen. Akkor sem lehetett tervezni valszeg egész nyárra úgy, hogy a szülőkkel tölti a gyerek a nyarat valami jó kis nyaralóhelyen. nekm legalábbis nem így teltek a szüneteim. Mivel én mindig is szerettem iskolába járni, az augusztus számomra már az iskola-várással telt. Úgy emlékszem, hogy a szüleim nagyon sok programot nem is terveztek. persze voltunk táborban, nagyszülőknél, strandoltunk. előfordult, hogy nyaralni is eljutottunk, de nem minden évben sajnos. Nagy előny volt, hogy a közeli iskolába jártunk és sok barátunk volt a környéken, sőt a szüleink le is engedtek minekt a közeli játszótérre csatangolni, tudták, hogy nem lesz semmi gond, biztonságban vagyunk.

Az én kislányom most elsős, de mivel én ugye tantőnéni vagyok, bizony nekem gond, hogy hová tegyem a gyerkőcöt, sokalinkább az, hogy hogyan tegyem neki tartalmassá azt a majd 3 hónapot. Mivel szeretek jó előre tervezni, és szerintem, ha az embernek gyereki vannak, nem is árt, így már jó előre szervezkedek, tervezgetek, ami azzal kezdődik, hogy bejelölöm a naptárban a fix időpontokat. Idén mondjuk a tábor és a kishugi bölcsibe szoktatása volt az első fix időpont és a munkakezdésem időpontja. Ezek köré szerveződik a nyár. Ami szabadon tervezhető program volt, hogy a nagyszülők igényt tatanak készter egy hétre a nagyobbik unokára (kicsi még nem mozdítható hetekre), és szervezőben van egy "nem ottalvós" tábor is. Ez a tábor azért jó, met több ismerős gyereket szervezünk össze, hogy legyen egy kis bandáa a gyerekeinknek, ne ismeretlenekkel táborozzanak. persze ez lehet hátrány is, hogy nem ismerkednek annyira újakkal, de tavalyi tapsztalat alapján azért nem zárt világban lnek ott öten, hatan bandában.  A - mondjuk úgy -napközis tábor időpontja idén hozzánk lesz igazítva, a kicsi bölcsibe szokatásának első hete lesz. Ez már ha jól számolom 4 hét a szünetből. A nyaralás nálunk bizonytalan, egy hosszú hétvége biztos lesz, annak az időpontja is a naptárba került.

De azért van még jó néhány hét a szünetből amit aktívan illene eltölteni, ezért további barátnők és soztálytársak szüleivel dugjuk össze a fejünket, kinek milyen ötlete van, hová lehetne közösen menni, mert ugye a gyermek e

 

Címkék: gyerek szülő nevelés szünidő általános iskola táborozás

A bejegyzés trackback címe:

https://okosanszeresd.blog.hu/api/trackback/id/tr322011338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása