Ismétlés a tudás anyja! :)

 2011.07.13. 21:03

Nem csak azért, mert tantónéni vagyok, egyébként is kell szerintem nyáron hébe-hóba egy kicsit gyakorolni.

Na de kinek van kedve hozzá?

Még nekem sincs, pedig én igazán -köztudottan- egy maximalista vagyok. Azt is ismeritek biztos, hogy igyekszünk érdekessé tenni a gyakorlást. Nyáron, 40 fok melegben, tapasztalatom szerint meglehetősen nehéz ügy(meg is nézem írtam e már erről bejegyzést, naívabb korszakomból). Ja, és minél nagyobb -lásd firkásabb a gyerek - annál is.

 

Szóval fogtam magam, és keresgéltem a neten és találtam is néhány oldalt, ahol vannak jó kis gyakorló feladatok.

Az egyik ilyen

www.ementor.hu

Remélem sikerült beilleszteni. Többféle témában és korosztálynak találhattok itt feladatot. a szorzótábla gyakorlása még a nagyobbakra is ráfér!

És még egy

www.gyakorolj.hu

Itt is érdemes böngészgetni.

 

Aki talált még ilyen oldalt, az ossza meg velünk legyen kedves!

 

 

 

Címkék: gyakorlás nyári szünet általános iskola

A bejegyzés trackback címe:

https://okosanszeresd.blog.hu/api/trackback/id/tr923064208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása